missmk

Live your life before someone else does

Bränd

Publicerad 2012-06-06 22:09:30 i Allmänt,


.

.

.

.

.

.

.

.
Jag satt ute i solen max en timme idag och blev rejält bränd på den lilla stunden :)
.
Vilken mysig dag. Jag och Marie satt och sola medans William och hans kompis Adam lekte. Ett tag hade dom vattenkrig också och då fick jag näst intill en hjärtattack när jag fick höra hur William börjar skrika och gråta.
.
Jag springer runt huset i panik men då leker dom ju helt som vanligt och ingen hade gjort sig illa.. Satungar att luras så där! Kan verkligen förstå hur rädd man skulle bli om det var ens eget barn.
.
Sen grillade vi och som ni ser så var det hur gott som helst! :) Jag frågade grabbarna under middagen vad dom skulle sjunga för sånger på skolavslutningen på fredag, bland annat nationalsången. Så dom satt och sjöng den i kör efter att dom hade ätit upp.
.
Vad härliga barn är i den åldern. Deras kommentarer och diskussioner är så kul att lyssna på.
.
William visade dock sitt missnöje senare att han var tvungen att gå på fritids i 3 veckor trots att han har sommarlov. "Madde snälla jag vill att du ska se efter mig i 3 veckor istället." sa han. Haha sötis!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela