missmk

Live your life before someone else does

Wordfeud..

Publicerad 2012-06-01 16:07:58 i Allmänt,


.
Spela med mig på Wordfeud kära läsare :) Adda: maddek86
.
Jag vet att jag är sanslöst mycket efter med att spela wordfeud. Detta har säkert många tröttnat på redan. Men jag är lite tvärtemot alla andra.
.
När detta var som mest populärast tyckte jag att alla var så fjantiga för att dom var så besatt av det här och jag såg inget som helst nöje i att spela haha, men nu när hysterin har lugnat ner sig så har jag börjat.
.
Rätt kul faktiskt. Bra tidsfördriv när man har tråkigt i alla fall :)
.
Kram!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela