missmk

Live your life before someone else does

17 september

Publicerad 2012-09-17 11:56:00 i Allmänt,

 
Gick precis in på facebook och kikade och upptäckte en herrans massa grattis! :) Tusen tack fina fina ni!
 
 
 
Då var ännu en födelsedag här då. För exakt 26 år sedan såg jag dagens ljus på Akis i Uppsala :) Endast 4 år kvar till 30 nu... Jag har inte fått någon ålderskris än faktiskt. Men den slår väl kanske till när man minst anar det.
 
Faktum är att jag tycker jag är i den bästa åldern just nu! Jag får dock en stark längtan efter barn så fort jag fyller år nuförtiden. Vet inte om det är den bilogiska klockan som tickar, vilket den inte borde göra för det är ju absolut inte för sent med barn bara för att man fyller 26.
 
Nu mina vänner får ni hålla tummarna för mig idag. Jag ska iväg på en rolig grej nu och jag hoppas det blir till det bästa...
 
Hörs senare!
 
Grattis också till alla er andra som fyller idag!
 
Puss och kram.
 

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-09-17 17:41:51

Stort grattis vackra du! :-) Hoppas dagen varit bra!

Postat av: Madde

Publicerad 2012-09-17 18:56:33

Tack sä mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela