missmk

Live your life before someone else does

Är redan KÄR i min utbildning..

Publicerad 2012-09-07 20:41:00 i Allmänt,

 
Fick kursplanen idag till utbildningen. Dessa punkter ska jag lära mig under utbildningens gång och jag tycker varje punkt är så himla intressant! Är så glad och förväntansfull på vad som komma skall.
 
Dagstidningsjournalistiken och från idé till artikel ska bli som mest intressant känner jag just nu.
 
Fick även den första uppgiften idag som ska vara inlämnad den 18:e. Vi ska "intervjua" oss själva med berättelser och citat. Detta gör vi för att alla i klassen ska lära känna varandra lite bättre. Ska börja fila lite på ingressen redan nu tänkte jag..
 
 
 
Sitter samtidigt och tittar på Erica (min gamla musiklärare) som är med i Fångarna på fortet ikväll.
 
Heja Erica! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela