missmk

Live your life before someone else does

Är så glad!

Publicerad 2012-09-24 00:25:00 i Allmänt,

 
 
 
 Ikväll har jag träffat den finaste killen som finns, min favorit William! Har inte träffat honom och Marie på jättelänge nu. Dom var väldigt fina och bruna efter en vecka i Grekland.
 
Jag har haft rysliga diskussioner med gullungen ikväll. Vi har diskuterat alltifrån resor, juice, hans skola, om biltvättar är farliga och hur man ser skillnad på en leksakspistol och en riktig pistol ;) Fasiken vad ungar i hans ålder är härliga. Dom ska ju veta ALLT! Det är bra! Det är ju så dom utvecklas dom små liven.
 
Fick för övrigt veta ikväll att jag kanske får hyra en andrahandslägenhet mitt på Kungsholmen som blir ledig efter jul/nyår! Det innebär att jag kommer få gångavstånd till mitt jobb vid t-centralen sen. Hoppas hoppas! Är så glad just nu! :)
 
Sov sött alla!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela