missmk

Live your life before someone else does

Att köa eller slöa?

Publicerad 2012-09-06 21:21:00 i Allmänt,

 
Underbart med köer!
 
Idag var jag bland annat ut till Bromma Blocks en sväng och kikade. Supermysigt ställe med massor av butiker!
 
Var även i mitt nya hem och grejade lite grann men det är fortfarande lite småfix kvar att göra där innan man kan bo där på ritkigt.
 
Tjejen jag bor med flyttade även hon in där förra helgen samtidigt som mig så lägenheten har stått tom i en månad. Vi har även fått nymålat överallt. Det är vitt vitt vitt som är så fräscht och fint :)
 
Men då det är lite obebott än så länge så åkte jag tillbaks till "Norrland" idag.
 
Ska ta och gå ut och ta mig en öl i älskade Gävle på lördag tänkte jag. Sen åker jag tillbaks till huvudstaden i början av nästa vecka när E känner sig klar i vår mysiga lägenhet.
 
 
 
Puss o kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela