missmk

Live your life before someone else does

Bilåkande idag..

Publicerad 2012-09-10 11:15:00 i Allmänt,

Jag sov hemma hos mamma och pappa i natt för att ha närmare till Sthlm idag då jag ska till ett ställe på Karlavägen på Östermalm och sen även till lägenheten med en stor spegel.

Dock så kom jag på att nycklarna till lägenheten i Sthlm givetvis är kvar i Gävle sen i helgen så det var bara att köra hit en sväng först... Suck vad onödigt!

Aja nu ska jag styra mot Sthlm och sen hem till Norrland igen senare. Tur att man inte är rädd för stadskörning och bilkörande över lag.

Hörs senare...



Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-09-10 23:30:33

Nämen vad kul och se att du är tillbaka! :-D Välkommen! Har läst alla nya inlägg och det ser ut som om du har haft en bra sommar och att du har ett spännande äventyr framför dig. Snyggare än någonsin är du också ;-)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-09-13 23:24:15

Välkommen tillbaks! :) Och tack för dina fina ord!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela