missmk

Live your life before someone else does

Bröllop

Publicerad 2012-09-03 21:50:02 i Allmänt,

Världens finaste brud!
 
Jag var på bröllop nummer 2 i somras. Min "lilla" kusin Ida gifte sig. Hon och hennes man Daniel var så vackra så man blev alldeles tårögd! Hela festen var fantastiskt arrangerad med jättegod mat, trevliga människor, fullt ös på dansgolvet och många fina tal.

Nu har hon lämnat Karlsson och heter numera Sjöberg :) Och hon kunde inte ha hittat en bättre kille än sin Daniel!
 
Sitter och kollar på Ensam mamma söker nu. Det är ett ganska mysigt program tycker jag. Sen lär jag sova. Ska till Odenplan rätt tidigt en sväng imorn på möte.
 
Kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela