missmk

Live your life before someone else does

Deadline

Publicerad 2012-09-23 14:51:46 i Allmänt,

 
Hej!

Hoppas ni alla haft/har en superbra helg. Jag är jättepigg och känner mig 100 % utvilad just nu. Så skönt! Sitter dock och är lite små sur, har suttit och ändrat rubriken på min uppgift ungefär femtioelva gånger. Jag är inte nöjd med den.
 
Jag är hopplös när det verkligen gäller. Allt måste vara PERFEKT. Annars får det vara liksom... Men det blir inte bättre av att sitta och ändra hela tiden heller. Texten är jag nöjd med men rubriken stör mig.
 
Haha snacka om att man är nybörjare. I verkliga livet går det inte att vela och ha sig. Då är det snabbt jobb som gäller och strikta deadlines innan tidningen går i tryck.
 
Nu ska jag göra mat och kolla på film i tråkvädret :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela