missmk

Live your life before someone else does

Detta gillade jag inte!

Publicerad 2012-09-26 07:15:49 i Allmänt,

 
Visst att det är killar som ska reta andra killar... Lite "Fuck off, guldet stannar här". Men detta är lite över gränsen. Den här bilden har blivit hyllad till skyarna av trogna Brynäsare på facebook såg jag. Dock sticker det nog i många andras ögon, vilket självklart också är meningen.
 
Men vad hände med ödmjukheten? :) Eller är det jag som är töntig nu kanske? I sporter ska man vara hård, och tuff men också ödmjuk! Den här bilden ser långt ifrån ödmjuk ut :)
 
Nu vet jag att Daniel (mitten) inte är en otrevlig och stöddig person i verkligheten som det ser ut på bilden, men detta kan ju även vara farligt.
 
Det finns ju folk till allt och det finns säkert någon idiot där ute som hatar Brynäs mer än allt annat. Och som gärna skulle vilja slå ner dessa killar nu efter denna bild, om han fick chansen.
 
Och FRAMFÖR ALLT, detta ger ingen bra signal till små killar som ser upp till dessa grabbar. Nu tror ju dom att det givetvis är okej att peka fingret till folk "för så gör ju deras idol i Brynäs".
 
Haha detta är så typiskt mig. Medans andra tycker att den här bilden var skit fräck och cool, inget mer med det, så ser jag det mer långsiktligt och tänker vad detta kan få för konsekvenser...
 
Aja Brynäs är ju bäst i landet i alla fall, med eller utan denna bild! ;)
 
Nu väntar jobbet.
 
Ha en bra dag alla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela