missmk

Live your life before someone else does

Fått nycklarna idag.

Publicerad 2012-09-02 22:07:59 i Allmänt,

 

 
Globen i sikte.
 
Idag har jag kört första flyttlasset till härliga Södermalm. Har skrivit kontrakt och fått nycklar. Jag har redan kärat ner mig i mitt nya område och tjejen jag bor med är så snäll! Hon började med att skruva upp en taklampa i mitt rum idag så fort jag kom dit :)
 
Ska bli kul att gå och utforska allt runtomkring sen när jag kommit i ordning ordentligt. Finns massor med barer, caféer och butiker bara 5 min från lägenheten. Sen ligger även Årstaviken och Eriksdalsbadet precis nedanför. Perfekt då jag vill ha närhet till vattnet, natruren och kunna gå och simma även vintertid.
 
Tänkte även kanske gå och se Hammarby någon dag och givetvis kolla Brynäs i vinter :) Både Globen, Hovet och Söderstadion ligger 5-10 minuter från lägenheten. Härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela