missmk

Live your life before someone else does

Förlåt grannar!

Publicerad 2012-09-25 22:58:00 i Allmänt,

 
Det skedde en liten olycka hos mig ikväll som ni ser. Jag har varit på jättebra humör ikväll och städat och donat i lägenheten som jag tycker är så kul! Men jag fick inte ha kul speciellt länge...
 
Jag har länge gått och tänkt att det flyter på lite väl bra i mitt liv just nu men där kom smällen. 7 års olycka brukar det väl heta när man har sönder speglar?
 
Har precis lagt mig och är skit sur! Jag älskade min fina stora spegel som nu ser ut som om det har varit världens rejvfest i lägenheten.
 
Jag ligger samtidigt och sneglar ut ifall det kommer en ambulans med blåljus snart, som ska hämta den stackaren som bor under mig. Han/hon måste ha hoppat upp i taket av smällen när spegeln ramlade i golvet. Det hördes nog över halva Södermalm kan jag säga er.
 
Nej nu ska jag fortsätta sura och försöka sova...
 
Hörs imorn.

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela