missmk

Live your life before someone else does

Första uppgiften är klar!

Publicerad 2012-09-23 00:11:00 i Allmänt,

 
Min första skrivuppgift är klar! Känns jätteskönt! Jag hittade en intressant nyhet på en gång när jag läste SvD tidigare idag. Har läst artikeln 3 gånger nu och ganska snabbt fick jag till en notis om den. Känner mig rätt så nöjd :)
 
Vi har blivit indelade i grupper, så nu ska min grupp få läsa min notis, ge feedback samt kommentera den innan jag skickar den vidare till våra härliga lärare.
 
Har för övrigt haft en jättebra dag med släkten. Fick fler smycken bland annat och en superfin sjal.
 
Nu är det dags att stänga mina blå.
 
Sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela