missmk

Live your life before someone else does

Friday´s på fredag...

Publicerad 2012-09-24 22:47:00 i Allmänt,

 
Har varit på Brynäs idag och hälsat på hemma hos Emma, Peter och den här lilla sötnosen :) Carina kom också förbi en sväng. Det blev en del tjejsnack och fika. Mycket trevligt!
 
Sen åkte jag och köpte mat från en kinarestaurang och bjöd mamma på. Det bästa med sånna ställen är att man alltid får så mycket mat att det räcker till dagen efter också.
 
Idag har jag varit rätt trött. Tror att jag har sovit för mycket i helgen. Jag mår som bäst när jag har saker att göra har jag märkt. Det kommer vara fullt upp i veckan. Börjar jobba på onsdag förmiddag och sen torsdagkväll. Sen ska jag ut med ett gäng på fredag. Vi ska till mitt favoritställe Friday´s och käka!
 
 
 
Här var jag på detta fantastiska ställe i Malmö förra sommaren.
 
 
Säga vad man vill om amerikaners matvanor men fasiken vad gott det är!! :)
 
 
Sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela