missmk

Live your life before someone else does

GOSH Cosmetics from Denmark

Publicerad 2012-09-22 13:51:00 i Allmänt,

 
Fick lite presenter av mamma och pappa idag. Bland annat ett helt nytt smink-kit, vilket var väldigt bra då jag hade tänkt köpa nytt smink snar, för att mitt nuvarande börjar ta slut och bli gammalt. Mamma vet att jag älskar märket GOSH. Ett danskt märke som är hur bra som helst!
 
Jag beställde lite av GOSH produkter på flyget av min barndomskompis Louise förr när hon och hennes dåvarande kille åkte utomlands. Det var 2003 om jag inte minns fel och efter det blev jag fast!
 
Det är synd att detta märke inte finns att köpa i Sverige. Tror bara man kan hitta det över nätet och på flygen. Jag blev superglad och jättenöjd över allt detta!
 
Pappa var dock lite butter och tyckte minsann att jag hade kunnat fått någon annan, RIKTIG present istället än fjantigt smink ;)
 
 
 
Fick även jättefina armband! Vilka snälla föräldrar man har...
 
Mamma hade även gått och tittat efter leksaker till mina framtida barn (!) på Mallis. Haha. Pappa trodde att hon hade blivit galen. "Men herregud sluta nu, tänker du på sånt redan?!" frågade pappa. "Ja, om Madde får en dotter tänker jag köpa fina dockor här nere sen, så är det bara." svarade hon :)
 
Hörs senare...

Kram!
 
 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-09-22 20:22:54

Grattis i efterskott Madde! Jag tänkte på dig på din födelsedag, och glömde inte bort dig, men tyvärr har min Mob gått sönder:/ har Henriks brors gamla Mob och inga nr kvar! Hoppas du hade en super dag iaf:) kul med nya utbildningen.. STORT lycka till madde! Kram Louise W ;)

Svar: Hej och tack gumman! Ja det känns än så länge kul och bra med utbildningen samtidigt som det stundtals är lite skrämmande också :) Hoppas allt är bra med dig och din fina familj. Kul att du läser min blogg förresten och som du såg så fanns du med i detta inlägg ;) Sköt om dig! Kram
Madde

Postat av: Madde

Publicerad 2012-09-23 00:26:25

Hej och tack gumman! Ja det känns än så länge kul och bra med utbildningen samtidigt som det stundtals är lite skrämmande också :) Hoppas allt är bra med dig och din fina familj. Kul att du läser min blogg förresten och som du såg så fanns du med i detta inlägg ;) Sköt om dig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela