missmk

Live your life before someone else does

Härlig blandning av folk..

Publicerad 2012-09-14 17:23:00 i Allmänt,




 
Har suttit och läst och skrattat mig igenom en del intervjuer om mina blivande klasskompisar nu. Haha vilken otroligt härlig blandning av folk det kommer bli.
 
Hittills har vi alla ganska olika personligheter, men en sak har vi nog alla gemensamt och det är att vi tycker att utbildningen ska bli riktigt intressant och spännande samt att alla verkar vara väldigt glada och roliga.

Vissa är ifrån Halland, en från Allingsås och en från Karlskrona bland annat. Ska verkligen bli riktigt kul att lära känna nytt folk från andra delar av landet.
 
Nu ska jag få i mig lite socker (choklad) så jag blir lite söt såhär på fredagskvällen. Ikväll blir det lugna gatan för min del. Imornkväll ska jag däremot till ett ställe vid Medborgarplatsen och ta ett glas eller två. Ska bli trevligt!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-14 23:45:17

Du e så otroligt vacker!!!

Svar: Tack snälla :)
Madde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela