missmk

Live your life before someone else does

Helt okej kväll..

Publicerad 2012-09-16 03:43:00 i Allmänt,


God öl, underbar stad!
 
 
Har haft en jätterolig kväll ikväll! Vi började på Snaps, gick sedan vidare till Ljunggrens, sen till Bauer och avslutade på ett ställe vid Hornstull.
 
Det ända jag kände till var Ljunggrens som jag tipsade om men när vi kom dit insåg vi att det var fler än vi som ville gå dit och trängsel uppstod så vi gick till Bauer istället.
 
Fasiken vad jag redan älskar mitt kära Stockholm och söder. Allt ligger så nära och alla är så trevliga.
 
Hittade förresten bilden sen Sälen i vintras. Jag längtar till fjällivet nu så man kan åka lite snowboard igen!
 
Nu måste jag sova. Hörs imorn fina ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela