missmk

Live your life before someone else does

Höstrusk

Publicerad 2012-09-26 19:31:05 i Allmänt,

 
 
Satte på mig morgonrocken direkt när jag kom hem från jobbet. Finns ju inget härligare än att ligga i soffan och mysa när det är höstrusk och regn ute.
 
Det gick jättebra på jobbet idag. Det är otroligt mycket ansvar bara men det kommer man fort in i tycker jag. Det känns redan som om jag har varit där hur länge som helst och då var det bara min tredje dag idag. Men dom jag jobbar med är helt underbara så man känner sig som en i gänget på en gång :)
 
Nu inväntar jag Bonde söker fru. Mamma och pappas granne Sanna är med där såg jag :) Kul!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-09-26 23:12:36

Jag tittar också på bönderna :-) Tevligt program. En fråga bara, hur kan man till och med vara fantastiskt vacker i morgonrock? ;-) God natt.

Postat av: Madde

Publicerad 2012-09-28 17:28:21

Haha fantastiskt vacker var väl och ta i ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela