missmk

Live your life before someone else does

KÄRLEK

Publicerad 2012-09-27 14:40:39 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
Min modersinstinkt har tagit över mig fullständigt idag efter att ha hittat dessa fina bilder på internet... Finns verkligen inget finare än små barn och djurs kärlek till varandra!
 
Gud vad jag skulle vilja ha en egen liten bebis nu och kanske en hund och en katt som ger varandra villkorslös kärlek! Så himla fint! :)
 
Jag är ju egentligen ingen hundmänniska utan mer kattmänniska, men om jag ska skaffa hund någon gång i framtiden så vill jag utan tvekan ha en labrador eller en schäfer. Det är dom absolut finaste hundraserna tycker jag.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela