missmk

Live your life before someone else does

Lite bilder från gårdagen...

Publicerad 2012-09-29 20:22:00 i Allmänt,

 
Vi åt så himla god mat på Fridays igår!!! Så god att vi alla blev helt stumma under middagen, haha.
 
 
 
 
Gänget på Fridays.
 
 
Jag och fina Maria, som för övrigt har världens snyggaste halsband på sig. Hon har fått det av sin man! Herregud så bra smak han har för att vara kille :)
 
 
Träffade mycket härligt folk igår. Vi tog sällskap med ett gäng killar hit till White Room. Och på vägen dit så höll jag bokstavligen på att dö av skratt. Ena killen gick rakt in i en stolpe. Haha stackarn!
 
Vi hade jättetrevligt på White Room men det märktes tydligt att vi var på ett ställe där det vimlar av osäkra själar.
 
Till exempel så kom det fram en kille till mig i baren. Vi pratade lite allmänt men ganska snabbt visade det sig att han var en väldigt osäker människa. Han tog nämligen upp sin mobil och bad mig ringa en av hans kontakter som han påstod var Mikael Persbrandt.
 
För det första, varför skulle JAG ringa hans kontakter? Och för det andra, sjukt tragisk människa! "Du, jag vill bara ge dig ett gott råd nu. Var dig själv istället! Du behöver inte skryta med vilka du känner för att bli omtyckt," sa jag till honom och gick snabbt därifrån.
 
Det blev en väldigt lyckad kväll igår. Men nu är det slut på festligheter för mig ett bra tag framför. Det är kul när det händer ibland med ett gäng (som igår), men jag har verkligen blivit för gammal för att ränna ute till 4-5 på morgonen. Det tycker i alla fall min kropp :) Jag har varit helt slut idag.
 
Ser fram emot att jobba hela nästa helg. Det ska bli skönt!
 
Fick förresten ytterligare ett bevis igår på att Stockholm är litet. När vi kom till Fridays var den första personen jag såg, en kille hemifrån som jag har gått i skolan med sen lågstadiet :) Sjukt!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela