missmk

Live your life before someone else does

LYCKA

Publicerad 2012-09-30 23:55:00 i Allmänt,

 
Avslutar kvällen med dessa kloka ord. Ta nu åt er av denna text fina ni! Den här bilden och texten är som gjorda för varandra. Man ser ett tydligt budskap.
 
Och texten stämmer verkligen. Jag har faktiskt tänkt på att jag har haft ett sådant flyt på många plan den senaste tiden. Men egentligen är det nog inte flyt. Det är min vilja och tron på mig själv som ligger bakom allt.

För bara ett och ett halvt år sedan var jag på botten rejält på grund av många olika anledningar. Det tog ju bland annat slut med mitt ex där både han och jag mådde väldigt dåligt, vilket var extremt jobbigt.
 
Men det här året har jag vuxit något otroligt och idag känner jag mig starkare än någonsin faktiskt. Jag har hittat en trygghet och harmoni i mig själv som jag aldrig tidigare känt. Jag har även ett väldigt bra självförtroende.
 
Men jag får heller inte glömma att alla fantastiska människor jag har runt mig (nära och kära, kollegor och klassen) självklart är en stor del av min inre lycka också.
 
Kram och god natt!
 
 

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2012-10-01 19:44:53

Ja visst är dwt härligt! Som vi sa madde " det är vår tid nu" :)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-10-01 22:24:16

Ja men precis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela