missmk

Live your life before someone else does

Min dag..

Publicerad 2012-09-17 21:20:00 i Allmänt,


 
Efter att jag hade uträttat mitt ärende idag så var jag farligt sugen på världens godaste macka som finns på Subway. Jag satte mig sen i solen i en park precis bredvid där jag bor och njöt.
 
Emma ringde även och grattade mig när jag satt där och hon hade mycket skoj att berätta så folk runt omkring mig i parken måste ha undrat om jag gick på något då jag skrattade så mycket ;)
 
 
Jag minns inte sist jag hade sol på min födelsedag men idag var en sån dag... Det är läskigt vad det flyter på i mitt liv just nu. Lite för bra för att vara sant emellanåt.
 
 
 
Jag älskar ju djur och fick se denna lilla sötnos när jag skulle gå hem från parken :)
 
Jag var på ett sälle idag och fick veta att jag ska provjobba där imorn och på onsdag med en vääldigt bra timlön.
 
Jag blev även testad i deras system idag och chefen sa sen: "Du har väldigt fina meriter och jag märker att du har lätt för att lära dig. Jag brukar aldrig ha fel, jag känner på mig att du kommer fixa det här galant i så fall får du heltidstjänst hos oss nästa vecka."
 
Kunde man ha fått ett bättre besked än detta på sin födelsedag? :) Jag blev jätteglad. Allt verkar vara väldigt bra där. Dessutom ligger det mitt inne i stan. Precis bredvid T-centralen.
 
 
Efter det trevliga beskedet så ville jag unna mig lite presenter till mig själv så jag har precis klickat hem den röda tröjan och den superfina klänningen från Nelly. Fick även rabatt för att jag fyllde år. Tack för det :)
 
 
Sen tyckte jag att det kunde få sticka lite i ögonen på AIK-supportrarna i vinter när Brynäs är på besök så jag beställde även denna halsduk ;)
 
Har haft en helt okej födelsedag idag och ser även fram emot att åka hem till släkten i helgen och bli firad. Mamma och pappa är på Mallis just nu och dom har köpt fina presenter därifrån sa dom. Det ska bli spännande att se vad det kan vara...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela