missmk

Live your life before someone else does

På tåget bredvid en nykär kille..

Publicerad 2012-09-15 18:42:00 i Allmänt,

Hej fina ni!

Jag och min packning sitter på tåget nu. Ska hem till lägenheten med dessa grejor och sen möta upp några tjejer för ett glas på stan.

Det sitter en nykär kille bredvid mig här som pratar med sin flickvän i telefon. "Saknar dig. Du kanske inte är vaken när jag kommer alltså," säger killen med en sån där typisk röst man har när man är nykär.

Varav han sen skrattar till, får till en sexig röst och säger: "Åh, ja jag får göra det." Till och med en 3 åring hade listat ut vad tjejen i telefon sa: "Du får gärna väcka mig på ett härligt och skönt sätt när du kommer hit."

Den där tiden i början när man är nykär är ju så jäkla underbar! Tycker inte ni också det? :) Ja missförstå mig rätt, det är ju härligt hela tiden men just det där i början... ah vad underbart!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela