missmk

Live your life before someone else does

Reporter av Björn Häger

Publicerad 2012-09-08 00:44:00 i Allmänt,

 
Har precis beställt hem Reporter av Björn Häger. Jag provläste den lite innan jag beställde den och den verkar vara hur bra som helst. Det som inte står i denna bok är inte värt att veta i journalsiternas värld!
 
 
------------------------------------------------------------------
 
 
 
Från det ena till det andra.. Här kommer lite härliga rosa färger när det gäller smink.
 
Jag har alltid sminkat mig så tråkigt förr tycker jag. Är man mörkhårig ska man våga använda färg för att framhäva ögonen och dragen i ansiktet men jag har varit för feg när det gäller färg.
 
Nu i sommar trotsade jag dock min feghet och har samalt mod till mig och använt mig utav rosa/lila ögonskugga som verkligen framhäver min ljusa ögonfärg dubbelt så mycket mer! Till det eyeliner och även rosa/lila färg på läpparna. Jag har varit jättenöjd med dessa färger... kanske inte är så konstigt då lila är min favoritfärg :)
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela