missmk

Live your life before someone else does

Saknar dig!

Publicerad 2012-09-30 20:17:00 i Allmänt,

 
 
Gullhjärta!
 
Har precis suttit och kollat bilder på min lilla guddotter Vilja! Älskade unge vad söt och charmig du är! Blir alldeles varm i hela kroppen när jag ser henne...
 
Men nu var det längesen jag kramade och pussade henne! Sist var i maj när jag var barnvakt åt henne i några dagar. Vilka härliga dagar vi hade tillsammans då må ni tro.

Saknar även hennes mamma och pappa. Men hoppas att jag får träffa dom snaaart! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Freddie

Publicerad 2012-10-01 13:17:50

Men så go du e Madde!
Tänk att man alltid blir så glad när man har fått, om så en liten, Madde dos!
Älskade ditt senaste inlägg stämmer så bra!

Får verkligen hoppas att vi syns snart! Vet inte riktigt ännu när jag beger mig österut, men hör av mig innan nästa tripp!
Kramar från mig och kan nästan garantera att Vilja hälsar med några blöta, snoriga pussar samt en stor gosig kram

Postat av: Madde

Publicerad 2012-10-01 22:26:35

Tack min underbara vän! Hör av dig i god tid innan du åker österut nästa gång så att jag hinner ta mig hemåt norrland först :)
Krama Lars och pussa lillhjärtat!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela