missmk

Live your life before someone else does

Scandic Park, Karlavägen

Publicerad 2012-09-11 01:16:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Berättade ju i föregående inlägg att jag var på ett ställe på Karlavägen idag. Det var här på Scandic Park jag var. Jag har fått jobb i receptionen här! Så himla kul!
 
Jag jobbade som receptionist på båda Scandic hotellen i Gävle för några år sedan. Samtidigt jobbade även en jättetrevlig tjej som heter Pernilla. Hon slutade innan mig där och började istället på Park och är kvar där än idag.

Pernilla va en av dom jag gillade mest när vi jobbade i Gävle så det känns jättebra att vi kommer bli kollegor igen. Det är hennes förtjänst att jag nu har kommit till Park. Det lönar sig verkligen med kontakter ibland hörrni :)
 
Sov sött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela