missmk

Live your life before someone else does

Stockholm är litet!

Publicerad 2012-09-28 17:16:00 i Allmänt,


Igår jobbade jag till 22.30 sen åkte jag hem och bytte om och tog mig till Clarion där jag träffade Henrik för en öl. Sen åkte vi vidare till Sturehof.
 
När vi sedan gick ut därifrån så hörde jag någon som ropade "Madde Karlsson". Jag blev otroligt chockad att det var någon som ropar på lilla mig från Karlholm mitt i stan.
 
När jag vänder mig om var det Zandra som stog där som jag är uppvuxen med. Så jäkla kul! Zandra är bästa vän med min kusin Marie. Jag hängde mycket med dom när jag var liten. Dom var mina idoler på den tiden ;)
 
Tidigare under dagen såg jag även två killar på t-centralen som kommer ifrån mina hemtrakter. Stockholm är alltså inte så stort visar det sig, när man träffar på folk mitt inne i stan som man har vuxit upp med :)
 
Nu har jag legat och vilat en stund och ska göra mig i ordning för kvällen. Louise kommer hit om ett tag, sen ska vi till Fridays och käka med ett gäng. Kommer bli jättekul!
 
Ha en bra fredagkväll mina vänner!
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela