missmk

Live your life before someone else does

Tylösand..

Publicerad 2012-09-01 23:04:00 i Allmänt,


 
 
 
Hotellet.
 
 
Jag och Marie åkte ner lite i förväg än beräknat så vi sov i bilen. Här har vi picknick bredvid vårt tillfälliga hem innan vi checkade in på hotellet :)
 
 
Lite dricka till grillningen..
 
 
Efter maten gick vi ner till stranden och satte oss på en filt med ett varsitt vinglas och kollade solnedgången. Så himla fint!
 
 
 
Afterbeach! På scenen står 3 st urgulliga tjejer i 5 års åldern och sjunger Sommaren är kort under strålande solsken och fullt med folk! Behöver jag säga att det var populärt? :)
 
Redo för lite klackar i taket.
 
 
På fredagen när jag vaknade mådde jag så dåligt. Jag, Mia och Marie gick ut rätt hårt på torsdagen då vi hade nattklubben på hotellet och krypavstånd hem.
 
Jag hade sprängande huvudvärk dagen efter, ont i varje kroppsdel på grund av att vi dansade som om det inte fanns någon morgondag PLUS så hade massa blodkärl i ena ögat spruckit så jag var alldeles blodröd på ögonvitan.
 
Eftersom jag kände mig mer död än levande och vägrade visa mig utanför dörren på dagen då jag såg ut som något som katten släpat in så ringde jag och beställde roomservice till mitt rum! Det var det bästa jag gjorde under hela vistelsen! Att en enkel burgare kan vara så förbaskat god :)
 
 
 
 
Afterbeach och strålande solsken igen!
 
Mia.
 
Marie.
 
Trött efter en helt fantastisk vecka! Tur att vi alla tre har körkort så vi kunde turas om att köra och sova :)
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela