missmk

Live your life before someone else does

Vad var det jag sa?

Publicerad 2012-09-18 00:23:00 i Allmänt,

 
 
Såg denna artikel i Aftonbladet idag.
 
Jag har aldrig förstått mig på kritiker. Dock respekterar jag dem eftersom vi snart kommer jobba i samma bransch...
 
Men när de allra flesta håller på dör av tristess till filmer, artister, shower (vad det nu är) så hyllar kritikerna det. Och när de allra flesta tycker att något är fantastiskt jäkla bra då sågar kritikerna det längs med fotknölarna.
 
Kritikerna föraktar Stiftelsens musik, det gör inte jag!
 
Sveriges bästa band - Takida och Stiftelsen. Sveriges bästa och grymmaste artist alla kategorier - Robert Pettersson!
 
Allt Robban gör blir till guld, så är det bara!
 
 Sov sött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela