missmk

Live your life before someone else does

Vapiano

Publicerad 2012-09-18 23:57:00 i Allmänt,

 
Jag ÄLSKAR italiensk mat. Det är det bästa jag vet så idag har jag ätit mat från Vapiano som jag tog med till jobbet. Det bästa med detta ställe är att maten tillagas mitt framför dig och du får samtidigt bestämma vad du vill att det ska vara i. Det tar lite tid och är rätt dyrt men det var det värt!
 
 
Här håller kocken på med min mat :) Till alla er andra som också gillar italiensk mat och har vägarna förbi huvudstaden kan jag varmt rekommendera detta ställe. Underbart!!!
 
 
 
Tidigare idag var jag och fikade på Espresso House med Louise innan jobbet. Hon, jag och en tjej som heter Jessica ska till Hovet imorn och kolla AIK-Brynäs. Det ska bli kul!
 
Kom hem från jobbet för en halvtimme sen och sprang in och tvättade av mig sminket på en gång och har nu lagt mig och försöker varva ner. Börjar 8 imorn bitti så dags att stänga mina blå.
 
Fasiken vilken intensiv vecka detta kommer vara för mig. Fick se schemat för skolan idag. På torsdag går vi första dagen, kl 9-20! Men det ska bli jättekul! Vi är 20-25 stycken och jag tror att jag är näst yngst. Den äldsta är i 50 års åldern om jag inte minns fel. Himla härligt med blandade åldrar.
 
Sov gott alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela