missmk

Live your life before someone else does

Bankhuset

Publicerad 2013-04-08 00:03:36 i Allmänt,

Ida och jag testade det nya stället Bankhuset igår. Det var riktigt bra. Litet men bra folk då åldersgränsen var 22 och dom var stenhårda på det. Kanske lite för ungt med 22 års gräns men det var många som var 25-35 där som tur var. Hade jättekul med Ida igår.

Jag åkte hem till Emma och Peter på kvällen idag och träffade dom och lilla Kian. Vi åt god kinamat. Nu ska jag strax sova. Imorgon ska jag äntligen få träffa Sofia som jag inte har sett på över ett år!! Som jag har saknat och längtat efter henne.
 
 
Igår testade jag att locka håret för första gången på flera år. Det blev ju inte så tokigt. :)
 
 
Svart linne med gulddetaljer och tunn jacka med guldstenar. Jag har fått dille på guld den senaste tiden tror jag. Hehe.
 
 
Bankhuset ibörjan av kvällen.
 
 
Vi!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela