missmk

Live your life before someone else does

Fin inredning att bli inspirerad av

Publicerad 2013-04-11 00:11:20 i Allmänt,

Hej alla.

Jag har inte glömt bort bloggen även om det verkar så. Har varit lite upptagen med både det ena och det andra bara.
 
Nu är jag tillbaka i huvudstaden igen. Har jobbat igår och idag. Ska jobba hela veckan ut nu. Ser fram emot en mysig helg sen. På lördag ska jag hem till Josefina och hennes kille Johannes och kolla film och äta chips. Och på söndag ska jag ut med Louise och ta en öl då vi båda är lediga på måndag. Ser fram emot helgen!
 
Här kommer jättefina inredningsdetaljer att bli inspirerad av.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela