missmk

Live your life before someone else does

För exakt ett år sedan igår...

Publicerad 2013-04-20 11:08:00 i Allmänt,

... så förvandlades Gävle till en euforisk fantasistad när Brynäs tog guld!
 
Jag hade så otroligt kul under slutspelet och den avgörande finalmatchen förra året. 2012 var rent generellt ett av de bästa åren någonsin för mig på många plan. Till exempel så var jag och Marie ute på många roliga äventyr hela året och roade oss till tusen!

Vi var givetvis med och firade Brynäs på torget också och sedan firade med dom på en restaurang mitt i Gävle som heter Cheers.
 
 
 
Hela stan var klädd i Brynäsmärket och däribland även bakelser på konditorier.
 
 
 
 
 
Oförglömlig dag och oförglömligt år med bland annat resa till Los Angeles, Sälenvistelse, Brynäs tog SM-guld, vi åkte till Tylösand och hade det hur bra som helst, träffade många nya vänner och annat roligt folk, jag kom in på utbildningen, hade tur med att få både jobb och boende i innerstaden i Stockholm.
 
Oj oj vad 2012 var ett roligt år för mig, är så tacksam för allt jag fått uppleva och mer ska det bli detta år! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela