missmk

Live your life before someone else does

Framme!

Publicerad 2013-04-05 23:47:54 i Allmänt,


Åkte taxi med världens trevligaste chaufför hemifrån mig till t-centralen idag. Gud vad glad jag blir av sådana vänliga och glada människor! Tog tåget runt 12-13 för att slippa allt folk och det var det bästa jag har gjort. Jag var nästan själv på pendeln till Uppsala. Jag njöt av varje sekund!
 
 
Åkte raka spåret till Gävle där jag både fikade och åt middag med mamma och pappa. Vi käkade på Church Street. Det var 6 år sedan jag åt där sist. Kändes även som om det var 6 år sedan jag åt hamburgare sist också så det fick det bli idag.
 
Nu har jag lagt mig i sängen. Ska gå ut och gå imorgon innan jag hälsar på farmor, mormor och morfar. Sen ska jag åka till Stadium Outlet och köpa ett hopprep. Perfekt träning som man kan utföra i hemmet. Jag har ju över 3 meter i takhöjd så det funkar utmärkt att hoppa hopprep där. Detta trodde jag aldrig om mig själv, att jag skulle bli ett hälso- och träningsfreak. Dock på väldigt låg nivå. Jag har till och med laddat hem appar som RunKeeper där jag dagligen vill slå mitt personliga rekord. Har även bestämt mig för att gå ner 3-4 kg innan sommaren vilket jag egentligen absolut inte behöver. Men man får tydligen sådana här korkade idéer för sig när man bor i en stor stad och rör på sig väldigt mycket.
Sen imorgon kväll ska jag ut och ta ett glas med Ida på det nya stället i stan som tydligen heter Bankhuset. Ska bli spännande att se vad det är för ställe.
 
PS. En pinsam grej som jag måste dela med mig av. Ni kanske ser att mina bilder är under all kritik. Jag har varit så jävla förbannad hela dagen för att det blir suddiga bilder och har försökt att rengöra kameralinsen ungefär 1 miljon gånger. Jag har tänkt väldigt negativa tankar om folket som reparerat min mobil och har tyckt att dom inte ens har varit värd luft. MEN så fick jag till min glädje se något nyss. Det satt ju för fan en plastbit över linsen som jag inte hade tagit bort efter att den blev lagad! Hahaha. Så typiskt mig. Aja, nu kan bilderna bli fina igen. Det får ni se i nästa inlägg ;)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela