missmk

Live your life before someone else does

Snål (eller ekonomisk) nattuggla!

Publicerad 2013-04-25 01:39:00 i Allmänt,

Är en nattuggla i natt och är inte det minsta trött. Jag har istället varit duktig och betalat räkningar nu direkt när lönen kom in på kontot. Lika bra att få det överstökat.
 
Nu får våren komma på riktigt för nu är jag klar med min vårgarderob. Har köpt en helt ny kan man säga. Har köpt alltifån tröjor, kavajer, linnen, jackor, skor, byxor och till och med smycken. Nu fattas ingenting! Skönt då jag som sagt inte gillar att shoppa kläder. Men klädtrasor måste man ju ha.

Jag är så himla glad (ekonomisk som jag är) att jag lyckades genomföra den sista beställningen (hos BIK BOK btw) för endast 1 338 kr. Jag fick fri frakt plus 2 168 kr i rabatt!!!! Nästan allt var nedsatt och vissa plagg var 50 % på reapriset. Jag var rädd att summan skulle börja leta sig upp mot 3 500 men sen såg jag att summan istället sjönk hela tiden. Trodde först att det var något fel men det var det alltså inte. :)
 
 
 
 
Ibland har man flyt!!

Kram och sov gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela