missmk

Live your life before someone else does

Legs

Publicerad 2013-04-01 11:14:00 i Allmänt,

 
 
Vad roligt. Tycker mig kunna se att jag har fått lite mer fastare ben och lår på senaste tiden. Tack vare alla dessa promenader skulle jag tippa på och för att man torterar benen i höga klackar när man är ute och dansar ibland :) Jag bespar er mina tår som i och för sig inte ens fick plats på bild då jag har världens kanske längsta tår, en gen jag fått efter min kära pappa. Haha vi har exakt likadana fötter. :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag tvätta så att jag har rena och fräscha kläder tills jag åker uppåt i landet på fredag.
 
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela