missmk

Live your life before someone else does

Norr Mälarstrand

Publicerad 2013-04-17 18:57:00 i Allmänt,

 
 
Nu har våren kommit till Stockholm! Jag gick en 40 minuters promenad efter jobbet idag längs vackra Norr Mälarstrand. Blev så glad av värmen ute, solen som strålade, folk som satt och solade på parkbänkar, änder som plaskade i vattenbrynet och hurtiga människor som joggade i full träningsutstyrsel.
 
När jag hade gått min runda så gick jag till H&M och köpte två par skor. Jag fick panik då jag kom på att jag endast har vinterskor och högklackat att sätta på mig inför våren. Liiite för varmt med varmfodrat nu och höga klackar passar sig inte så bra till vardags. :) Jag köpte ett par ballerina och ett par vita tygskor med snörning som är fint till jeans. Det är dags att sätta på sig sådana skor nu! Äntligen! Köpte även en träningströja på rea.
 
 
Dagens middag. Gott!! Jag avskydde grönsaker när jag var liten. Tyckte det var så äckligt och kunde inte förstå hur folk kunde äta kaninmat  men ju äldre jag blivit desto mer gillar jag det. Jag skulle kunna äta upp ett helt salladshuvud på nolltid. Mmm så gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela