missmk

Live your life before someone else does

Premiärsolning på innergården

Publicerad 2013-04-25 14:44:16 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
Tog med mig datan ut på innergården idag och hoppades på att internet skulle funka där ute så jag kunde plugga. Det gjorde det! Tjoho! Jag har ju som sagt vairt stressad över att jag har deadlines idag och gjort klart mina inlämningar. Bara en liten detalj. Deadlinen är först nästa torsdag! Haha.
Tur att jag tog fel på en vecka innan än efter i alla fall. Jaha, nu har jag varit stressad och nervös helt i onödan. När jag såg att deadlinen är den 2:a maj istället för idag så blev jag lättad och la mig och solade istället. Så himla skönt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela