missmk

Live your life before someone else does

Promenadutstyrsel

Publicerad 2013-04-26 23:15:00 i Allmänt,

 
 
Så här ser jag ut när jag är ute på mina promenader. Jag går alltså ut på egen risk med denna mössa på huvudet. Har fått en hel del kommentarer efter vägarna. Alltid retar det någon. ;)
 
Är så fruktansvärt trött just nu då jag har gått två promenader idag varav en kort och en lång. När jag kom till jobbet blev det ju inte bättre. Där hade det beställts blåbärspaj och vaniljsås som jag gladeligen vräkte i mig för att sedan gå till Vapiano och beställa pizza och dricka cola till det. Mmm vad mycket gott jag har unnat mig idag och vad trött jag har blivit.
Inte nog med detta träffade jag på två jättetrevliga killar från England på hemvägen som undrade vart Lemon Bar låg. Det ligger precis vid mig (jag var även där igår) så jag förklarade vägen och vi tog sällskap en bit. Den ena av dom rökte en konstig cigarett som inte luktade som den ska. Det var inte någon laglig cigarett kan jag tala om. Jag fick flashbacks från Cypernresan som jag och Sofie var på för ca sex år sedan där vi besökte en enorm nattklubb med fem våningar av dansgolv där var och varannan gick och rökte hasch INOMHUSFy fan! När jag och killarna gick skilda vägar kände jag mig ännu mer trött av den passiva rökningen och ska nu gå och lägga mig.
 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela