missmk

Live your life before someone else does

Puss & god natt

Publicerad 2013-04-03 00:59:00 i Allmänt,

 
 
Jag har laddat ner några appar som ska göra bilderna på kameran klarare och ge bättre kvalité - även i mörker. Testade på mig själv och ja vad säger ni? Det gick väl så där va? ;) Haha sämsta skitkamera någonsin! Jag säger som den härliga tanten från Hofors på Ullared. FAAAN jag blir så förbannad! ;)
 
Nu ska jag bara jobba två dagar till, hämta ut lite paket som kommer med posten imorgon, packa och sedan åka norrut. Längtar så mycket efter min mamma och pappa nu. Ja, och efter alla andra också förstås :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela