missmk

Live your life before someone else does

Skön promenad och nytt personligt rekord ;)

Publicerad 2013-04-29 14:32:00 i Allmänt,

Kallt och blåsigt vid vattnet idag.
 Lekparkerna i Sverige börjar mer och mer likna de lekplatser som finns i USA. Där är det nästan som stora nöjesfält för barnen i parkerna. Kul för dom små liven! 
 
 Det tar sig. :) Idag gick jag i lite drygt en timme och lite över en halv mil. Jag gick igenom Rålambshovsparken. Satan vad det blåste. Höll på blåsa bort när jag gick längs vattnet. Men oj vad skönt det var. Mår så bra när jag är ute och går. Man rensar verkligen tankarna och känner sig väldigt stark rent mentalt efteråt. Har precis varit och hämtat ut paketet från Bik Bok som jag beställde härom natten. Äntligen lite vårkläder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela