missmk

Live your life before someone else does

Sooool

Publicerad 2013-04-21 22:20:41 i Allmänt,

 
Jag åkte till Medborgarplatsen på Södermalm på eftermiddagen och satte mig och solade med Hanna i en park. Här spelar killar basket i sommarkläder. Härliga kontraster med basketplan och lugnt område precis bredvid Götgatan.
 
 
 
Min fina vän Hanna. Vad tacksam och glad jag har varit över mina vänner idag. Har pratat med Marie flera gånger på telefonen idag och med Josefina en gång. Det här har nämligen varit den mest spontana och sjukaste helgen på länge för min del. Har ingen lust att skriva ut något om helgen här men låt oss säga som så att både Hanna, Josefina och Marie har fått sig många goda skratt.
 
Nu väntar en 6 dagar jobbvecka och en massa deadlines. :/
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela