missmk

Live your life before someone else does

Stressig vecka

Publicerad 2013-04-23 13:40:00 i Allmänt,

Är redan helt slutkört i huvudet över denna vecka. Deadline på tre olika uppgifter tills på torsdag. Ska jobba till 22.30 ikväll och börjar 8 imorgon bitti. Direkt efter jobbet imorgon ska jag till Josefina och gå ut och gå med henne. På torsdag sen är jag äntligen ledig men då är det en massa plugg som gäller innan jag sedan jobbar hela helgen.
 
Usch jag hatar att ha för mycket att göra. Jag går liksom in i mig själv till slut och varken ser eller hör omvärlden. Jag är i en bubbla så att säga. Slarvar även med maten en del dagar och börjar se undernärd ut. Går ner typ en storlek per dag i jeans känns det som. Har haft storlek 27 länge och är snart nere på 25. Inte okej!
 
Ser fram emot nästa helg redan nu för då kommer förmodligen min fina vän Sofia och hälsar på mig på lördagen!
 
Hmm, råkade radera inlägget om Gyllene Tider och tänker inte skriva något nytt direkt, hehe.
 
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela