missmk

Live your life before someone else does

Svart

Publicerad 2013-04-18 14:48:00 i Allmänt,

 
Gud vad tråkig jag är. Mina träningskläder är svarta uppifrån och ner haha. Tur i alla fall att jag har vit mössa, grågröna skor och jacka så att man inte ser alltför begravningsklädd ut. ;)
 
Det spöregnar här idag och molnen gör så att det nästan är kväll. Jättemörkt ute. :( Har varit ute och gått en kort promenad tidigare men nu ska jag ta av mig träningskläderna och istället sätta på mig varma kläder och gå till jobbet.
 
Börjar bli lättad nu för jag har kommit en bra bit på väg med mitt examensarbete och samtidigt har jag även hunnit göra den sista läsuppgiften i skolan där jag skulle skriva en kort recension om en hel bok som bara fick vara mellan 1000-1500 tecken. Det var skit svårt! Det är det som är det roliga med journalistik. Ju kortare texter desto svårare att få med allt och formulera. När man gick i grundskolan var det de långa texterna som man tyckte var svårast för att det var för mycket text att skriva. Men det är alltså motsatt effekt i journalistbranschen.

Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela