missmk

Live your life before someone else does

Tears again

Publicerad 2013-04-27 18:11:05 i Allmänt,

 
Jag har under flera dagar/uppåt en vecka haft problem med mina ögon. Dom rinner på mornarna och när jag går ute. Dom känns irriterande och mycket torra när jag är inomhus och ja det är skitjobbigt helt enkelt. Jag får gå och kisa konstant känns det som. Att jag har ett jobb där jag sitter framför en dataskärm och plugg där det är mycket skriva som gäller så gör ju inte det saken bättre.
 
Jag tänkte röra mig till apoteket nu i dagarna om det inte har blivit bättre och köpa tears again. Någon som testat den?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela