missmk

Live your life before someone else does

Tjej tror att hon ska få träffa Bieber - blir lurad till tårar. Så jävla smaklöst!

Publicerad 2013-04-27 00:11:00 i Allmänt,

 
 
Kollade in Schulmans show nyss och fick se något vedervärdigt. Usch vad ont i hjärtat jag har nu. Martin Björk, Jakob Öqivst och Isabella Fröberg på Vakna med NRJ berättar för ett Bieberfan att hon ska få träffa Justin Bieber. Tjejen blir naturligtvis superlycklig och glädjen vet inga gränser. Sedan säger programledarna "Haha nej det här var ett skämt förstås" varav tjejen inte fattar någonting. Hon frågar "Vadå får jag inte träffa honom?" och börjar gråta av besvikelse! Fy fan vad taskigt!!! Hur kan en professionell radiostation få göra något sådant här? Hon tror att hennes dröm ska få gå i uppfyllelse och dom bara hånar henne och bara "Lurad!"
 Det här är fan som att leka med folks känslor. När det handlar om dyrkan av en idol så är det ungefär samma sak som att vara kär i någon. Det är väl klart som fan att hon tror på dom att hon ska få träffa honom när en av Sveriges största radiokanaler ringer upp henne!
 
Hade jag varit programledarna hade jag aldrig gått med på att såra en annan människa på det här sättet. Fy fan. Jag säger som Alex Schulman: Idioter! Jag gillade Vakna med NRJ och brukar kolla på det på mornarna men nu bojkottar jag programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela