missmk

Live your life before someone else does

Au Revoir!

Publicerad 2013-08-25 19:16:00 i Allmänt,


Slängde ihop ett väldigt slarvigt avskedsmeddelande till mina kollegor på överlämningen idag.
 
Vi har varit underbemannade ett bra tag nu (säkert ett halvår) och det har inte kommit in någon ersättare för mig ÄN som det egentligen skulle ha gjort när jag sa upp mig i maj. Detta innebär att mina kollegor bokstavligen sitter i skiten efter imorgon. Det är mycket pussel att få ihop med schemat. Tycker så synd om dom och fattar inte hur "ledningen" inte kan bry sig alls om detta. Så jävla dålig stil.
 
Vore jag chef på ett företag skulle det absolut viktigaste vara att mina anställda mår bra och att dom inte blir orättvist behandlade. Men det är svårt att tänka så för vissa när det bara handlar om pengar tyvärr...
 
Jag är glad att det är över nu för jag vantrivdes i slutet av många olika anledningar. Men jag hoppas som sagt att det ska bli till det bästa för mina kollegor framöver.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela