missmk

Live your life before someone else does

Hahaha

Publicerad 2013-08-28 23:05:45 i Allmänt,


Fantastiskt roligt!!!! :) Florida Everblades hånar sina motståndare med denna reklam på sargen vid spelarbåset. Bilden är ifrån förra året i oktober men jag såg den först nu. Oj vad jag skratta när jag fick syn på den.
 
 
Och på tal om hockey... Jag provade denna supersköna tröja när jag var och shoppade lite höstkläder igår. Ser ut lite som en sport/hockeytröja och jag älskar sådana tröjor. Så mysig att bara ha på sig och gå runt i när man är hemma och inte gör någonting. Dock kändes det mer som om jag hade ett tält på mig än en tröja och då var detta ändå XS. Men jag ångrar att jag inte köpte den för den var sååå skön!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela