missmk

Live your life before someone else does

Härlig dag!

Publicerad 2013-08-23 02:09:00 i Allmänt,

 
Idag har jag träffat Jacqueline. Så himla gullig tjej och jätteduktig karriärsmässigt! Hon är utbildad journalist precis som jag och har frilansat en del. Hon har nischat in sig på området kring relationer och är relationsexpert. Några av er har säkert hört henne i Vakna med NRJ där hon varje tisdag pratar om allt ifrån dejting, svartsjuka och självförtroende. Känner mig så harmonisk i hennes sällskap. Vi ska ses igen nästa vecka.
 
Sen jobbade jag eftermiddag idag. När jag kom till jobbet sa min kollega Yvette att hon ville gå ut och ta en öl med mig efter jobbet eftersom vi jobbade sista passet tillsammans ikväll. Lite sorgligt. Men vi kommer såklart att ha kontakt efter att jag har slutat. Vi gick till Bishop Arms. Kom hem nu för ett tag sen.
 
Imorgon ska jag gå och hämta mitt pass som har kommit. Helt otroligt, jag ansökte om nytt pass igår. Kvinnan sa att det skulle ta fem arbetsdagar men nej då det tog knappt 24 timmar.
 

Känns tryggt att det första jag ser är detta när jag kommer upp från tunnelbanan nattetid. :)
 
 
Sov gott fina ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela