missmk

Live your life before someone else does

Jag vill börja jobba på AB för att skriva INTRESSANTA artiklar som det inte finns många av idag!

Publicerad 2013-08-20 23:02:00 i Allmänt,

 

Idag svor jag högt för mig själv på jobbet och var nära på att kasta tidningshelvetet i väggen på lunchen. Alltså vad är det som händer med vårt samhälle? Aftonbladet har tidigare varit en seriös tidning full av intressanta och VIKTIGIA artiklar som verkligen betyder något.
Nej istället ska man behöva läsa om det som ni ser ovan?!!! Helt otroligt!!! Vem FAN rent ut sagt, bryr sig om att en nobody och en tjej som varit vän med Prinsessan Madeleine har gift sig???? Jag orkar inte längre!

Jag har själv sökt jobb på Aftonbladet och jag kommer göra det igen för att förhoppningsvis bli en sådan journalist/skribent som skriver om intressanta artiklar så att denna totalt oväsentliga fakta kan försvinna ur tidningen för gott. Okej att den här artikeln får finnas med i Se&Hör eller liknande men INTE i Sveriges störta nyhetstidning. Bedrövligt minst sagt!!
 
Vore jag Elisabeth Lidén som skrivit artikeln ovan skulle jag skämmas ögonen ur mig och hade nästan bönat och bett om att mitt namn inte skulle synas nedanför texten.
 

Så här ska artiklarna se ut!! Sportbladet hade lyckats idag. En artikel om en fantastisk kvinna som simmat flera mil i våra världshav, en sträcka kallad Oceans Seven. En av alla sträckor tog till exempel 19 timmar att simma. Hon har simmat i kolsvart mörker i öppet hav (vilket är min absolut största fasa) hon har simmat i 12 gradigt vatten, i storm med 8 meter höga vågor, simmat ifrån hajar och blivit bränd av maneter.
 

Vad säger man? Helt otroligt vilka häftiga människor det finns. Fantastiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela